Home&Loft interiors Home&Loft interiors
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Dostawa i koszty przesyłki

Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej: DPD, Geis, Fed-Ex, UPS, JAS-FBG Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień. Towary mogą być również odebrane przez klienta w siedzibie HOME & LOFT.

Cena dostawy dla artykułów dekoracyjnych:

20,00 PLN dla zamówień opłaconych przelewem tradycyjnym.

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.

Cena dostawy dla mebli:

20,00 PLN dla zamówień opłaconych przelewem tradycyjnym .

Uwaga: Cena dostawy jest każdorazowo uzgadniana z klientem, zależy od gabarytów towaru, wagi, formy dostawy i odległości do siedziby Klienta, natomiast nie obejmuje kosztów wnoszenia na piętra.


W przypadku wyboru przelewu jako formy wysyłka towaru następuje po odnotowaniu na rachunku HOME & LOFT pełnej wpłaty za towar i przesyłkę.


Na czas realizacji zamówienia licząc od chwili złożenia zamówienia składa się : czas realizacji zamówienia przez HOME & LOFT i czas dostarczenia przesyłki.


HOME & LOFT ponosi ograniczoną odpowiedzialność za szkody Klienta spowodowane opóźnieniem dostawy lub zagubieniem paczki przez firmę przewozową. W wypadku zagubienia przesyłki lub innego przypadku losowego wdrożone zostanie przez HOME & LOFT stosowne postępowanie u firmy przewozowej. W czasie trwania postępowania wyjaśniająco – reklamacyjnego nie będzie możliwy zwrot kosztów czy towaru.

Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu utraty lub uszkodzenia przesyłki w transporcie.


Odbierając towar Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody. Klient który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera powinien zgłosić niezwłocznie ten fakt firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia, który jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji. HOME & LOFT zobowiązuje się pomóć klientowi w kontakcie z firmą kurierską oraz po otrzymaniu spisanego protokołu szkody złożyć stosowną reklamację.


Chwilą wydania towaru jest moment odebrania rzeczy z siedziby HOME & LOFT w Poznaniu, a w przypadku jego wysyłki powierzenie go przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju (art. 544 § 1 kodeksu cywilnego). Wysyłając towar zapewniamy sposób opakowania i przewozu odpowiadający właściwościom rzeczy, a w szczególności jej nienaruszalność .

 

Termin otrzymania przesyłki przez Klienta równa się sumie czasu wyjścia przesyłki ze sklepu HOME & LOFToraz czasu dostawy. Czas dostawy w przypadku przesyłki kurierskiej wynosi minimum 1 dzień roboczy. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy. Wydanie towaru następuje z chwilą jego wydania firmie kurierskiej i od tej chwili przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z rzeczą a także niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru.



OK

Czym są pliki cookies?
Pliki cookies to małe pliki przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników (laptop, smartphone, komputer, itp) pozwalające rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików cookies?
Pliki cookies używane są w celu dostosowania wyświetlania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych statystyk, dzięki którym właściciele stron mogą rozbudowywać lub modyfikować strony w taki sposób, aby jak najlepiej spełniały oczekiwania użytkowników.

Jakich plików cookies używamy?
Stosowane są dwa rodzaje plików cookies – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Usuwanie plików cookies
Pliki cookies są automatycznie zapisywane przez urządzenia wyświetlające strony internetowe (np. przeglądarki internetowe). Poprzez zmianę ustawień przeglądarki można blokować automatyczną obsługę plików „cookies”.

Zmiana ustawień obsługi plików cookies może mieć negatywny wpływ na wyświetlanie niektórych elementów strony internetowej.